Wpadka jaką w serwisie społecznościowym Instagram ostatnio zaliczyła Małgorzata Kożuchowska oburzyła fanów, reklama, którą promowała na swoim profilu, mimo iż była to akcja charytatywna, nie przypadła im do gustu i u wielu wywołała oburzenie.
Czytaj też: Joseph Gordon-Levitt zrobił film o Polsce: „Magia”
Małgorzata Kożuchowska zamieściła ostatnio na swoim profilu, zdjęcie w krótkiej żółtej sukience i trzeba przyznać, ze prezentuje się w niej znakomicie. Uznanie zyskała także wśród swoich fanów, którzy chwalili jej wygląd. Jednak część z nich zwróciła uwagę na pewną niestosowność sytuacji. Do kreacji aktorka dobrała skórzaną torebkę promowanej przez nią firmy, zaznaczając w opisie, że 10% dochodu ze sprzedaży ich produktów trafi do Czerwonego Krzyża.
„Uważam, że tego rodzaju inicjatywy są niesamowicie ważne i bardzo doceniam wszystkie zbiórki, których celem jest wsparcie tego rodzaju działań”
– napisała Kożuchowska.
Małgorzata Kożuchowska i jej wpadka na Instagram: Reklama, mimo iż to akcja charytatywna, wywołała oburzenie
Namawia tym samym do zakupu torebek, wyrobów skórzanych i innych akcesoriów. By 10 proc. zysku trafiło do Czerwonego Krzyża na fundusz walki ze skutkami Covid-19. Jednak chyba zapomniała, że dla większości śledzących ją na Instagramie osób zakup skórzanej torebki za kilka tysięcy złotych jest celem wręcz nieosiągalnym. Co dało się odczuć w komentarzach zamieszczonych pod postem.
„Wolę wesprzeć Caritas niż (…). Dobry sposób na zysk w czasach Covid. Ciekawe, ile osób, które przeczytały ten tekst, stać na tę markę. Proszę zejść na ziemię z tym pomaganiem”
„Dla mnie jest to napędzanie konsumpcji. Z jednej strony nawołujecie do oszczędzania, recyklingu, a z drugiej strony co nowe zdjęcie, to nowe ubrania, buty czy torebki. Zamiast tego może 'Szlachetną paczką’ ufundować”
Pisały rozdrażnione instagramowiczki. Na jeden z zarzutów postanowiła odpowiedzieć Małgorzata Kożuchowska
„Każdy pomaga na miarę swoich możliwości, cóż w tym zdrożnego…”
Kożuchowska oberwała w komentarzach, ta wpadka może ją drogo kosztować
Trzeba jednak przyznać, że aktorka nie najlepiej trafiła w nastroje społeczeństwa. Tym bardziej w czasie pandemii koronawirusa, gdy bardzo dużo ludzi boryka się z problemami finansowymi i ma bardzo niepewny grunt w pracy.
„Super akcja dla bogatych. Czwarty miesiąc poszukuję pracy, moja była firma do likwidacji, na pewno kupię taką torebkę”
„Brzmi zachwycająco i można nabrać się na tę humanitarną postawę. Dziwię się, że pani promuje takie akcje”
Źródło: Instagram
Polecamy także:
Sylwester w Polsacie 2020: Ujawniono kolejne nazwiska artystów
Opis tortur przeraża. Więzienie, z którego prawie nikt nie wyszedł żywy
Lech Dyblik sięgnął dna, zarabiał na ulicy. Dostał drugą szansę